Informacja o przyjmowaniu obywateli w KWP w Gdańsku przez kierownictwo lub upoważnione osoby oraz informacja o sposobie złożenia skargi/wniosku
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres:
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
ul. Okopowa 15
80-819 Gdańsk
- osobiście do protokołu – w siedzibie KWP w Gdańsku,
- faksem – na numer: +47 -74 -15 -748,
- za pośrednictwem e-PUAP- /icq0w0t84v/skargi,
- e-mailem – na adres: skargi.kontrola@gd.policja.gov.pl
Kierownictwo KWP w Gdańsku przyjmuje interesantów w każdy wtorek,
w godzinach 14.30-17.30 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym pod nr tel. 47-74-15-225.
Funkcjonariusze Zespołu Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli KWP w Gdańsku przyjmują interesantów oraz udzielają informacji telefonicznych w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku:
- w dni robocze, w godzinach urzędowania tj. 8.00-15.00,
- telefonicznie 47-74-15-295 (infolinia nagrywana),
- „policyjny telefon zaufania” 800-467-997 (infolinia nagrywana).
Celem funkcjonowania wskazanych telefonów jest:
- umożliwienie obywatelom szybkiego i skutecznego przekazywania informacji dotyczących nieprawidłowości w działaniach policjantów lub pracowników Policji;
- udzielanie porad dotyczących sposobu załatwiania spraw urzędowych w jednostkach Policji;
- W sprawach pilnych należy kontaktować się z numerem 112.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji,
- dokładny opis zdarzenia.
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą.
Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach sprawy bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 pkt 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.